۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد؛

ایجاد بستر حماسه‌آفرینی در انتخابات با خدمت‌رسانی شایسته به مردم

ایجاد بستر حماسه‌آفرینی در انتخابات با خدمت‌رسانی شایسته به مردم

کاشان - فرماندار ویژه کاشان از ضرورت ایجاد بستر حماسه آفرینی در انتخابات با خدمت رسانی شایسته به مردم سخن گفت.

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه جاری اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان باید زمینه فراهم آوردن انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری را فراهم آورند.

وی با اشاره به کاهش تصدی‌گر دولت نسبت به گذشته با حضور برخی از سازمانها همچون شهرداری‌ها ابرا ز داشت بر این اساس هر جا شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر خوب عمل کرده‌اند دولت‌ها نیز موفق‌تر بوده‌اند.

فرماندار ویژه کاشان وجود ظرفیت‌های مختلف در مجموعه فرمانداری را یاری‌رسان به مجموعه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان دانست و افزود: در صورت تعامل و همکاری می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی شهر بهره برد.

وی با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ انتخابات ۱۱ اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: اقدامات و خدمات مدیریت شهری در رقم خوردن مشارکت حداکثری بسیار مؤثر بوده و با خدمت رسانی شایسته به مردم می‌توان بستر حماسه آفرینی در انتخابات را ایجاد کرد.

زارعی تأکید کرد: دشمن با ایجاد نومیدی و توطئه‌آفرینی چون گذشته به دنبال کمرنگ کردن حضور مردمی است که با خدمت خالصانه و ایجاد امیدآفرینی می‌توان این توطئه را خنثی کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه لازم است در هر اداره میز انتخابات ایجاد شود، افزود: باید هر دو هفته هم جلساتی برای نحوه ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و بهتر به مردم برگزار شود.

فرماندار ویژه کاشان خاطرنشان کرد: در ماده ۱۱ قانون انتخابات تغییراتی را شاهد هستیم، از همه دستگاه‌ها تقاضا داریم همه امکانات خود را در اختیار دستگاه‌هایی که هم مدیریت اجرایی و هم نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند، قرار دهند.

کد خبر 5868619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha