۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷

فرماندار بندرترکمن عنوان کرد؛

اجرای ۱۵طرح اقتصادی در هفته دولت

اجرای ۱۵طرح اقتصادی در هفته دولت

بندرترکمن-فرماندار بندرترکمن با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۱۵ طرح اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و ۳۱۰ میلیار ریال اجرایی می شود، گفت: این تعداد پروژه برای ۳۳۹ نفر شغل ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورمحمد جعفری اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۰۴ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری و یا آماده عملیات اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۱۵ طرح اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود، افزود: این تعداد پروژه برای ۳۳۹ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

فرماندار بندرترکمن در ادامه به ظرفیت فعالیت گمرک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این گمرک دارای ظرفیت ۲ مخزن پنج میلیون لیتر ذخیره سازی، محوطه و انبار روباز به وسعت سه هکتار و انبار سه هزار و ۳۰۰ مترمربعی دارای سقف است که فرصت بسیار خوبی برای رونق صادرات و واردات به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: لایروبی خلیج گرگان به پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال آن تخصیص داده و هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز در حال تخصیص است.

جعفری گفت: از مجموع ۳۳ کیلومتر راه دسترسی خلیج گرگان به دریای خزر تاکنون ۱۰ کیلومتر لایروبی شده و ما بقی آن نیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

فرماندار بندرترکمن اظهار کرد: اتصال خلیج گرگان به دریای خزر با اتمام عملیات لایروبی کانال‌های آب‌رسان متصل به این پهنه آبی آبان ماه امسال برقرار می‌شود.

کد خبر 5869074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha