۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴

فرماندار فومن:

دولت سیزدهم امید را در مردم زنده کرده است

دولت سیزدهم امید را در مردم زنده کرده است

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه دولت سیزدهم امید و اعتماد را بین مردم زنده کرده است، گفت: مردمی بودن در این دولت با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور شامگاه پنجشنبه در بقعه امامزاده عبدالله کلرم که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت برگزار شد ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم مردم محوری است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط بی واسط مسئولین با مردم به منظور قرارگیری در جریان مشکلات افزود: مسئولین باید ضمن تکریم ارباب رجوع برخورد مناسب با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار فومن با بیان اینکه دولت سیزدهم انقلابی و فساد ستیز است، گفت: مردمی بودن در این دولت با جدیت دنبال می‌شود.

فکور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم امید و اعتماد را در بین مردم زنده کرده است، گفت: این اعتماد سازی در ۳۱ سفر استانی رئیس جمهور طی یازده ماه قابل مشاهده است.

وی حضور میدانی و سرعت عمل در حوادث را خواسته به حق مردم عنوان کرد و ادامه داد: این کار در دولت سیزدهم به سرعت انجام شده است.

فرماندار فومن همدلی، هماهنگی و توافق بین رؤسا را در حل مشکلات مردم مثمرثمر خواند و افزود: مدیران دستاوردهای نظام و دولت را به نسل جوان منعکس کنند.

فکور با تاکید بر اینکه در گذشته نگاه دولت‌ها فقط به چند کشور غربی خاص خلاصه می‌شد، گفت: اما اکنون دولت سیزدهم رابطه عزتمندانه ای با دیگر کشورها علی الخصوص همسایگان ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: شعارهای انقلابی چون، عدالت طلبی، پرهیز از اشرافی گری، استکبار ستیزی، حمایت از مستضعفان که به نوعی به فراموشی سپرده شده بود در این دولت دوباره برجسته شد.

کد خبر 5870013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha