۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

فرماندار شهرستان تویسرکان:

۷۸ پروژه عمرانی در هفته دولت در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۷۸ پروژه عمرانی در هفته دولت در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

همدان-فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: ۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر؛ حسین افشاری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه وحدت و دوری از حاشیه‌ها در ادارت تویسرکان حکم‌فرماست و این شهرستان در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است، اظهار کرد: طی دو سال گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تویسرکان انجام شده و سال گذشته رتبه اول اشتغال استان را کسب کردیم که این امر با همکاری تمام ادارت و سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که هفته دولت در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود مردم‌محور است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به نهضت ملی مسکن گفت: پروژه نهضت ملی مسکن شهر سرکان پس از حدود ۱۷ سال به بهره‌برداری خواهد رسید این پروژه به دلایل مختلف منحل شده بود که طی یک سال اخیر فعالیت خود را شروع کرده و در هفته دولت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

افشاری خاطرنشان کرد: همچنین ۳۲۰ واحد مسکن روستایی با هزینه‌کرد ۲۷۱ میلیارد تومان به مالکان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح زمین چمن شهر سرکان با صرف ۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت تکمیل می‌شود، بیان کرد: عملیات اجرایی روشنایی تونل ولایت با ۱۵ میلیارد تومان و پیمانکار جدید در دومین روز از هفته دولت اجرایی خواهد شد.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: در ادامه این هفته ۵۴ پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۱۹ میلیارد تومان شامل ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال و خط شبکه و ۵ هزار متر مکعب مخزن و ۶ باب ایستگاه پمپاژ که ۴۰ درصد ظرفیت جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان همدان، خاص تویسرکان را دارا خواهد بود به بهره برداری خواهد رسید.

افشاری با اشاره به گازرسانی به ۱۴ واحد تولیدی و روکش آسفالت و پروژه‌های برق‌رسانی گفت: کار عملیات اجرایی پروژه ایستگاه بابا کمال تمام شده و در حال استخدام نیروها هستیم.

وی افزود: شرکت‌های تولید دارو در این شهرستان از سه شرکت به ۶ کارخانه افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5870096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha