۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

وزیر آموزش و پرورش:

اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

کرمانشاه- وزیر آموزش و پرورش در جریان افتتاح مراکز رفاهی در استان کرمانشاه، گفت: اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی ظهر جمعه در آئین افتتاح مرکز آموزشی رفاهی شماره سه فرهنگیان و مدرسه «تلاش» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز رفاهی در سال ۱۳۶۵ به محلی متروکه تبدیل شده بود اما از سال ۹۹ شروع به تعمیر آن شد و اکنون با ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع با ۲۰ اتاق چهار تخته ارائه خدمات می‌دهد.

وی افزود: مهیا شدن مرکز رفاهی شماره سه در کرمانشاه هم اکنون ظرفیت اسکان فرهنگیان را به ۵۰۰ تخت رسانده و برای این مرکز رفاهی اعتباری به میزان ۷۰ میلیارد ریال صرف شده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه لزوم راه اندازی اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر عبور زائران در ایام اربعین است پس از پایان ایام اربعین برنامه ریزی برای ساخت این قرارگاه با چند ده هکتار صورت می‌گیرد.

صحرایی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه اعتبار ساخت قرارگاه دانش آموزی را تأمین خواهد کرد، عنوان کرد: راه اندازی قرارگاه دانش آموزی در حوزه رفاهی، تربیتی و آموزشی به دلیل نیاز استان کرمانشاه در ایام اربعین و میزبانی از زائران در سطح ملی امری ضروری خواهد بود.

کد خبر 5870374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha