۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۱۷۳؛

۶٠٠ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند

۶٠٠ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند

شلمچه- وزیر کشور از ثبت نام بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه «سماح» خبر داد و گفت: تاکنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور به‌خصوص مرز شلمچه مناسب است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی زیرساخت‌ها در مرز شلمچه فراهم است و کمبودی احساس نمی‌شود، گفت: تردد زائران در مرز شلمچه بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند.

وحیدی در ادامه عملکرد هلال احمر در مرزهای کشور را مناسب توصیف کرد و افزود: این نهاد در همه مرزها خدمات‌رسانی خوبی به زائران دارند.

وی اظهار کرد: مواکب مردمی‌، هلال احمر، اورژانس، مجموعه استانداری خوزستان و نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای این استان مستقر هستند تا در اربعین حسینی خدمات مطلوبی را به زائران حسینی ارائه کنند.

وحیدی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه «سماح» ثبت نام کرده‌اند، گفت: تا کنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

کد خبر 5870454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha