۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶

سیروس پورموسوی:

یک پنالتی برای استقلال خوزستان گرفته نشد/ بازنده سربلند بودیم

یک پنالتی برای استقلال خوزستان گرفته نشد/ بازنده سربلند بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست برابر استقلال گفت: نمایش خوبی برابر تیم استقلال داشتیم و شایسته شکست نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید. مهرداد محمدی(۵۱) تک گل استقلال در این دیدار و هزارمین گل این تیم در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

سیروس پورموسوی پس از این دیدار گفت: خدا را شکر می کنیم همانطور که قبل از بازی گفتیم دنبال بازی زیبا و تماشاگر پسند بودیم. برخی اشتباهات سهوی باعث شد نتوانیم به پیروزی برسیم. باعث افتخار من است که سرمربی این تیم هستم. بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشتیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم. امروز ما بازنده سربلند بودیم.

وی در مورد صحنه مشکوک دقایق پایانی گفت: به من گفتند آن صحنه پنالتی بوده است. داور چهارم تحت تاثیر اعتراض نیمکت حریف بود و من اعتراضی نداشتم.

پورموسوی ادامه داد: تیمی که سال اول است به لیگ برتر برگشته باید تلاش کند که به ثبات برسد. با این حال امیدواریم ما بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد رفتاری که ابتدای بازی با جواد نکونام داشت: سال قبل نیمکت دو تیم تحت فشار بود و اتفاقاتی رخ داد. بعد از آن اتفاق دیگر با هم روبرو نشده بودیم. با این حال فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می دهد.

کد خبر 5873462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha