۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۲۱

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست

سنندج - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توانمندسازی بنیه رسانه‌ای کردستان در زمینه‌ های مختلف اعم از آموزش در بخش‌های مختلف و حمایت از فعالان رسانه ای از اولویت هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی‌پور دوشنبه شب در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌های کردستان در سنندج اظهار کرد: در کردستان مفهوم پیوستگی و انسجام کاملاً حس و تأثیر تنوع فرهنگی بیشتر درک می‌شود.

وی افزود: در طول تاریخ با استفاده از تنوع فرهنگی کیان کشور حفظ شده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کردستان استانی فرهنگی است و سالانه رخدادهای فرهنگی و هنری زیادی در این استان اتفاق می‌افتد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مهدی پور تصریح کرد: توانمندسازی بنیه رسانه‌ای استان در زمینه‌های مختلف اعم از آموزش در بخش‌های مختلف و حمایت از فعالان رسانه‌ای از تکالیفی است که بر عهده ما مسئولان است.

وی افزود: دشمنان برای مخدوش کردن چهره کردستان که دارای موقعیت ملی و فراملی است، همه تلاش خود را به کار گرفته اند لذا تثبیت موقعیت فراملی کردستان امری ضروری است.

مهدی پور تصریح کرد: باید رسانه‌های استان کردستان تقویت شوند چرا که کردستان در ایجاد شور و نشاط و همبستگی اجتماعی یکی از استان‌های تأثیرگذار کشور است.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره استانی رسانه‌های کردستان تقدیر به عمل آمد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر دوشنبه وارد سنندج شد و دیدار با خانواده شهید یوسفی از شهدای مدافع امنیت و نماینده ولی فقیه در استان کردستان از جمله برنامه‌های وی قبل از حضور در مراسم اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه‌های کردستا ن بود.

کد خبر 5873519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha