۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

سردار گودرزی مطرح کرد؛

ماجرای شلیک در خیابان سهروردی/ سارقان لوازم خودرو دستگیر شدند

ماجرای شلیک در خیابان سهروردی/ سارقان لوازم خودرو دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ماجرای شلیک در خیابان سهروردی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: هشتم شهریور ماه مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان سهروردی شمالی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتور سیکلت که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، پلاک موتور سیکلت به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: مأموران لاستیک خودرو متهمان را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک موتور، آن را متوقف و هر دو نفر را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: از کوله پشتی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، یک عدد پنل ضبط و ۷ عدد ضبط کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۳۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم ۴۷ و ۳۵ ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 5877246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      1 0
      دم پلیس آگاهی گرم خدا قوت واقعا مردم دیگه خسته شدن من نوعی با وام و قرض یک ماشین دست دوم گرفتم اونوقت اینا حاظر نیستن نون حلال ببرن سر سفرشون و خلاف میکنند. و هم آسایش مردم میگیرند به نظرم بایدپلیس آگاهی اشدمجازات برای این سابقه دارها قراربده اگه دست چندنفرشون قطع بشه
    • علیرضا کریم زاده RO ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 1
      من سهروردی سیدخندان زندگی میکنم نیمه های شب به بعد صدای تیراندازی شنیدم الان فهمیدم مأمورین زحمت کش ۱۰۴ لطف کردند و سارقان را بازداشت کردند بدینوسیله از آنان تقدیر و تشکر میکنم . با سپاس و عرض ارادت
    • US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      5 0
      بنده هم از این مامورین زحمت کش تشکر می کنم که با حساسیت نسبت به نمره مخدوش موتورسیکلت باعث دستگیری سارقین شدند
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      5 1
      بله از نزدیک شاهدش بودم که مامور بنده خدا چه زحمت کشید وسارق دستگیر کرد خدا خیرشون بده :