۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

هشدار به صهیونیست‌ها درباره پیامدهای حمله به زنان فلسطینی

هشدار به صهیونیست‌ها درباره پیامدهای حمله به زنان فلسطینی

گروه مقاومت عرین الاسود هشدار داد که حمله اشغالگران صهیونیست به زنان فلسطینی در الخلیل را پاسخ خواهد داد و نبرد با این رژیم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گروه مقاومتی عرین الاسود در بیانیه ای تاکید کرد: مقاومت فلسطین قبلا نیز وعده داده و آن را عملی کرده و همان‌گونه که انتقام شیرزنان فلسطینی در قدس را گرفت، انتقام زنان آزاده فلسطینی در الخلیل را نیز خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است که سکوت کنندگان در برابر اهانت و حمله به خواهران، مادران و دختران‌مان هویت ملی خود را از دست داده و حق زندگی در این سرزمین را ندارند.

گروه عرین الاسود در پیامی خطاب به دشمن صهیونیستی تاکید کرد: آن زمان که دختران ما را در قدس مورد حمله قرار دادید، عرین الاسود پاسخی سخت و محکم داد که جرات فاش کردن آن را نداشتید که البته اخبار رسانه ها برای ما اهمیتی ندارد و مهم برای ما کسب رضایت خداوند است.

این گروه تصریح کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و ما از هر طرف به اشغالگران ضربه وارد خواهیم کرد و دلاورمردان مقاومت نیز همراه ما هستند و ما هرگز ذلت و خواری را نمی پذیریم.

عرین الاسود بیان کرد که از جایی که فکرش را هم نمی کنید، برای ضربه زدن به شما خارج خواهیم شد و ضربه پشت ضربه دریافت خواهید کرد و آن وقت دیگر هشدار فایده ای نخواهد داشت.

کد خبر 5879967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha