۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

توسط انتشارات کتاب جمکران؛

«عصر پیدایی» به زودی منتشر می‌شود

«عصر پیدایی» به زودی منتشر می‌شود

کتاب «عصر پیدایی» نوشته علی محمدی هوشیار توسط انتشارات کتاب جمکران به زودی منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «عصر پیدایی» نوشته علی محمدی هوشیار با محوریت ترسیم جامعه و حاکمیت مهدوی به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

علی محمدی هوشیار در کتاب عصر پیدایی» تلاش کرده بر اساس روایات و آیات، فهمی جدید از جامعه و حاکمیت مهدوی ارائه بدهد تا خواننده را برای دوران ظهور حضرت مهدی آماده کند تا مخاطبان به تصویر مشترکی از آن دوران برسند بر اساس آنچه پیشوایان دین بیان کرده‌اند.

در توضیح این کتاب آمده است؛

ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که از تابش مستقیم خورشید امامت و ولایت بی‌بهره‌ایم و مجبوریم بدون تابلوی هدایت راه بپیماییم. ما مانند نابینایانی شده‌ایم که عصای خود را نیز گم کرده و نمی‌دانیم در سراشیبی ظلمت زمین باید به دنبال که و چه باشیم. اما آنچه بیش از همه ما را تهدید می‌کند رودررویی جبهه حق و باطل است که تشخیص انسان بلوغ‌یافته مهدوی را از انسان بلوغ‌یافته شیطانی دشوار می‌کند و در این کارزار تنها قلب‌های آزموده راه را از بیراه خواهند شناخت.

عصر غیبت فرصتی است تا انسان بلوغ‌یافته را به انسان کمال‌یافته تبدیل کند و چاره‌ای نیست جز صبر و تواصی بر حق تا زمانی که جامعه آماده پذیرش خورشید ولایت بشود. اما در آن سوی ماجرا سربازان شیطان هم مهلت یافته‌اند برای تاریک‌تر کردن جامعه و به‌نهایت رساندن ظلم در حق انسان و معرفی کردن عصر غیبت به عنوان دوران حیرت و سرگردانی.

اما جامعه و حکومت در زمان امام مهدی چگونه خواهد بود؟ آیا تصور واضح و روشنی از آن دوران عدالت داریم؟ آیا اگر به هریک از ما کاغذی بدهند برای ترسیم آن حکومت، تصویر و تصور مشترکی از آن داریم یا اینکه هرکداممان جامعه‌ای را که خودمان دوست داریم و بر اساس کاستی‌های زندگی خود، بایدها و نبایدهای آن را متصور می‌شویم؟

کتاب عصر پیدایی نوشته علی محمدی هوشیار مدرس و پژوهشگر مهدویت، به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ می‌رسد.

کد خبر 5881193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha