۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان‌:

اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان روز دوشنبه بیستم شهریور ماه با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده ظهر جمعه در نشست اجلاسیه شهدای کارگری اظهار کرد: اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان روز دوشنبه بیستم شهریور ماه با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.

وی افزود: جامعه کارگری همان کسانی هستند چه در پیروزی انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی پیشتاز عرصه جهاد و شهادت بودند و اکنون هم با وجود مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند تا چرخ تولید متوقف نشود و جا دارد که از فداکاری این قشر به صورت ویژه قدردانی شود.

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدای کارگری و کارفرمایی با همکاری واحدهای تولیدی و خدماتی و نیز ادارات متولی صنعت و تولید گامی در جهت خدمت به مردم است چرا که با ارج نهادن به مقام کارگر تولید رونق می‌گیرد.

کد خبر 5881426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha