۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۶

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

۴ شکارچی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه دستگیر شدند

۴ شکارچی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه دستگیر شدند

شهرکرد - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: چهار فرد متخلف به‌ همراه سه قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سبزکوه توسط نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار طاهری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده سبزکوه حین گشت و کنترل شبانه‌روزی در این منطقه با مشاهده چهار نفر متخلف، طی برنامه‌ریزی انجام شده و در مدت ۲ روز تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری متخلفان مسلح شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: از این متخلفان، یک قبضه اسلحه دولول مجاز، یک قبضه اسلحه ۲۷۰ مجاز و یک قبضه اسلحه برنو غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه شکار و یا زنده‌گیری هرگونه پرنده وحشی غیرقانونی است عنوان کرد: این متخلفان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

طاهری با قدردانی از مشارکت خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، افزود: مردم شریف و دوستدار محیط زیست استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۴۰ و ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.

گفتنی است: منطقه حفاظت شده سبزکوه، ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستان‌های کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است که مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان با گشت و کنترل شبانه‌روزی از این انفال الهی حراست و حفاظت می‌کنند.

کد خبر 5881731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha