۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱

مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری:

پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری برگزار می‌شود

پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری برگزار می‌شود

شهرکرد_مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری از برگزاری پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد تجویدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان ایده و طرح‌های نوآورانه برای پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری استان منتشر شده که با حمایت‌های ویژه مادی و معنوی بسیج علمی پژوهشی همراه خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش بنیان و کارآفرین برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۵ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس @fanjuya در روبیکا و ایتا مراجعه کنند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال گذشته نیز ۱۳۰ طرح به جشنواره ارسال شد که ۷۵ تا پذیرش و ۳ طرح برتر انتخاب شدند و ۴۵ طرح مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره چهاردهم جهادگران علم و فن آوری استان چهارمحال و بختیاری، طرح‌های رسیده با مبلغ ۷ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حمایت شدند، اظهار کرد: با ارائه مشاوره، راهنمایی، استقرار در مراکز رشد بسیج و حمایت مادی از طرح‌های رسیده به جشنواره حمایت می‌شود.

کد خبر 5883598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha