۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

رئیس پلیس راه گلستان:

رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند

رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند

گرگان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه سفر ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود شهرکی ضمن عرض تسلیت ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت سلاله پاکش امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به شهروندان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و شور و اشتیاق هموطنان و عزیمت مشتاقان امام رضا (ع) به مشهد مقدس بی شک در سطح راه‌های استان شاهد ترافیک پر حجمی خواهیم بود.

وی افزود: این موضوع می‌طلبد رانندگانی که قصد تردد از محورهای این استان را دارند با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی سفر خوب و خاطره انگیزی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با توجه به بررسی آمار تصادفات بیشترین علت تصادفات عدم توجه کافی به جلو بوده که از مصادیق آن می‌توان به استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی اشاره کرد پس رانندگان از استفاده از تلفن همراه و خوردن و آشامیدن در حین رانندگی جدا پرهیز کنند.

وی در پایان ضمن آرزویی سفری خوش برای هموطنان خواستار شد رانندگان هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را مد نظر داشته باشند و با استراحت کافی و عاری از خستگی ادامه مسیر دهند تا صحیح و سالم به مقاصد خود برسند.

کد خبر 5885905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha