۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹

معاون اجرایی رئیس جمهور مطرح کرد؛

امتداد خدمت‌رسانی اربعین در مشهد/ اضافه شدن ۶ رام قطار و ۱۰پرواز

امتداد خدمت‌رسانی اربعین در مشهد/ اضافه شدن ۶ رام قطار و ۱۰پرواز

مشهد- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده برای پذیرایی از زائران امام رضا (ع) گفت: برای تسهیل تردد زائران ۶ رام قطار و ۱۰ پرواز فوق العاده در مسیر مشهد اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری در جلسه فوق العاده قرارگاه مرکزی زائرین در مشهد از تدابیر ویژه حمل و نقلی برای زائران دهه آخر صفر خبر داد و گفت: اضافه شدن ۶ رام قطار در مسیر مشهد، روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی و ۱۰ فروند هواپیما برای تسهیل حمل و نقل جاده‌ای برخی از اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها پای کار میزبانی از زائران امام رئوف افزود: مشهد مقدس یکپارچه آماده پذیرایی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تأکید کرد: بار اصلی میزبانی به عهده مردم و مواکب مردمی است که الحمدالله به بهترین شکل در حال انجام است.

وی اضافه کرد: دولت هم بر حسب وظیفه ذاتی و تشکیلاتی که دارد مثل اربعین که همه زیرساخت‌ها و امکانات را بسیج کرد تا مراسم پیاده‌روی به بهترین شکل انجام شود، در این ایام هم تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها را پای کار آورده است.

منصوری تصریح کرد: با هدف تنظیم بازار با توجه به اینکه جمعیت چند میلیونی وارد استان خراسان رضوی شده، کالاهای اساسی مثل گوشت، مرغ، برنج، آرد به مقدار مکفی وارد استان شده است.

وی افزود: مخازن سوخت استان پر است و مسئله مهم امنیت با جلسات متعدد شورای تأمین آمادگی دستگاه‌ها در بهترین شرایط خودش به سر می‌برد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در حوزه سلامت مجموعه هلال احمر و وزارت بهداشت کاملاً آماده هستند امروز هم وزیر محترم بهداشت در استان حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در ۴۸ ساعت آینده هم همین روند ادامه پیدا کند و مسافران و زائران حضرت رضا (ع) به سلامت به شهرهای خودشان برگردند.

کد خبر 5886118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha