۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

VAR فعلا در ایران می ماند

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس/ مشکل چمن برطرف شد

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس/ مشکل چمن برطرف شد

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از آمادگی ورزشگاه آزادی برای میزبانی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز جمعه همراه با تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی بازدید کرد تا در جریان آخرین وضعیت بازسازی و آماده سازی این ورزشگاه قرار بگیرد.

مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جریان بازدید هاشمی از آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی قبل از برگزاری بازی روز سه شنبه بین پرسپولیس و النصر عربستان گفت: خوشبختانه وضعیت ورزشگاه روز به روز در حال بهتر شدن است. وزیر ورزش از تمامی امکانات و اتفاقاتی که در این استادیوم افتاده است بازدید کرد. اتاق VAR و همچنین محل حضور دوربین‌های تلویزیونی نیز مشخص شد. وضعیت ورزشگاه کاملاً آماده بازی پرسپولیس با النصر عربستان است.

او در خصوص کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه نیز تاکید کرد: اقدامات خوبی در این چند روز انجام شد. همین امروز هم در حال رفع مشکلات چمن هستیم تا در شرایط ایده‌آل برای بازی پرسپولیس و النصر قرار بگیرد.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره مسیر حضور خبرنگاران، مربیان و بازیکنان برای نشست‌های خبری یادآور شد: مسیرها درست شده است و رونمایی از این وضعیت را احتمالاً شنبه یا یکشنبه داشته باشیم.

او در پاسخ به اینکه سیستم کمک داور ویدئویی تا چه زمانی در آزادی باقی خواهد ماند، تصریح کرد: این سوال را فدراسیون باید پاسخ بدهد اما فکر می‌کنم تا پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم فعلاً بماند.

کد خبر 5886369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha