۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

امام جمعه قزوین:

برخی‌ها در فتنه گذشته رفوزه شدند

 برخی‌ها در فتنه گذشته رفوزه شدند

قزوین- امام جمعه قزوین با بیان اینکه در فتنه سال گذشته برخی‌ها رفوزه شدند، گفت: همه آن‌هایی که زبانشان و فضای مجازی‌شان در خدمت دشمن قرار گرفت جزو رفوزه‌ها بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین هرکسی که سال گذشته تحت تأثیر جوسازی‌ها و تبلیغات دشمن قرار گرفته و حرف دشمن را تکرار کرد در تمام خون‌های ریخته شده حوادث سال گذشته شریک است.

وی با بیان اینکه در سالگرد دو فاجعه دردناک در فلسطین قرار داریم، افزود: جنایت سپتامبر سیاه که باعث شهادت ۱۲ تا ۱۵ هزار فلسطینی مظلوم شد و حمله به اردوگاه صبرا و شتیلا جنایتی است که توسط رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: یادآوری این جنایت‌ها خشم ما نسبت به صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد و همه امیدواریم به زودی شاهد متلاشی شدن این شجره خبیثه باشیم.

وی با اشاره به سالروز فتنه سال گذشته، ادامه داد: دشمن امروز به خوبی می‌داند که اگر جنگ نظامی را بر علیه این کشور آغاز کند، آتش آن دامن خود او رو خواهد گرفت و از همین رو جنگ دیگری تحت عنوان جنگ ترکیبی یا شناختی را شروع کرده است.

آیت الله عابدینی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با کارکردن بر روی ذهن و افکار جوانان ما فضای کشور را به سمتی که خود دوست دارد ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر شناخت و درک جوانان ما است، گفت: این جنایتکارانی که دست به قتل زده‌اند و شهدای امنیت ما مظلومانه به دست آن‌ها به شهادت رسیدند، وقتی محاکمه می‌شوند این حالت‌هایی که دشمن روی آن‌ها ایجاد کرده را بیان می‌کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه در فتنه سال گذشته برخی‌ها در این زمینه رفوزه شدند، اظهار کرد: همه بی‌تفاوت‌ها و منفی‌باف‌ها و آن‌هایی که زبانشان، حرف‌هایشان و فضای مجازی‌شان در خدمت دشمن قرار گرفت جزو رفوزه‌ها بودند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و کوچک نشان دادن خدمات نظام از اهداف اصلی دشمن در مسیر پیش روی این کشور است.

آیت الله عابدینی بیان کرد: تلاش دشمن این است که خدمات نظام مقدس اسلامی را کمرنگ کرده و نقاط منفی نظام را برای ایجاد حس نا امیدی در مردم پررنگ کند.

وی در پایان با اشاره به درخشش سید مصطفی حسینی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در اندونزی تاکید کرد: این درخشش برای کشور و استان ما بسیار مهم است و امیدواریم شاهد درخشش‌های بیشتر ایشان در دنیا باشیم.

کد خبر 5886633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha