۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰

استاندار خراسان شمالی:

فعالیت نیروهای نظامی ایران بااخلاص و برای رضای خداوند است

فعالیت نیروهای نظامی ایران بااخلاص و برای رضای خداوند است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی نیروهای نظامی ایران با سایر کشورها را متفاوت خواهد و گفت: نیروهای نظامی ایران برای رضای خداوند و با اخلاص فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد شنبه شب در مراسم شام غریبان امام رضا که در مسجد امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی مرزبانان، نیروهای انتظامی و بسیجیان به عنوان یکی از ارکان مهم کشور، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی، ضامن امنیت و آرامش جامعه بودند.

استاندار خراسان شمالی با یادآوری اینکه همه کشورها دارای نیروهای امنیتی و نظامی هستند، افزود: اگر کشوری بدون دفاع باشد مطمئناً آسیب خواهد دید.

وی ویژگی ممتاز نیروهای نظامی در ایران اسلامی را داشتن نیت الهی و کار برای رضای خدا و اطاعتشان از ولی امر مسلمین دانست و گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی تأمین امنیت جامعه را یک تکلیف شرعی می‌دانند و اینگونه است که از میان آنها امثال سردار شهید قاسم سلیمانی‌ها و محسن حججی ها رشد می‌کنند.

حسین نژاد وضعیت دفاعی ایران را متفاوت با سایر کشورها خواهند و بیان کرد: قدرت نظامی امروزه ایران قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و ملت ایران نیز با بصیرت، پشتیبان آنها هستند و دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن دیگر اثری نداشته و نخواهد داشت.

کد خبر 5887271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha