۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

رئیس هیئت امنای ستاد مردمی دیه مرکزی:

۵۰ زندانی جرائم مالی استان مرکزی در محرم و صفر آزاد شدند

۵۰ زندانی جرائم مالی استان مرکزی در محرم و صفر آزاد شدند

اراک- رئیس هیئت امنای ستاد مردمی دیه استان مرکزی گفت: ۵۰ نفر از محکومین جرایم غیر عمد در ماه‌های محرم و صفر از زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبد المهدی موسوی با اشاره به آزادی ۵۰ زندانی جرایم نقدی طی ماه‌های محرم و صفر در استان مرکزی گفت: رقم کل بدهی محکومین آزادشده بیش از ۷۷ میلیارد تومان بوده که از این رقم ۵۶ میلیارد آن مربوط به پذیرش اعسار از سوی مراجع محترم قضائی است.

وی افزود: با دعوت از شکات توسط مددکاران زندان‌ها و ستاد مردمی دیه استان شاکیان بیش از ۱۹ میلیارد تومان از طلب خود را گذشت کرده‌اند.

رئیس هیئت امنای ستاد مردمی دیه استان مرکزی در ادامه گفت: برای آزادی این محکومین مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیران، ستاد دیه کشور و ستاد مردمی استان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی افزود: مابقی بدهی محکومین آزاد شده در قالب پرداخت وام و آورده خود مددجویان به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تأمین و پرداخت شده است.

رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: در حال حاضر تعداد ١۴٠ نفر محکوم جرایم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار آزادی هستند انتظار می‌رود مردم استان مرکزی همانند سنوات گذشته در این امر خیرخواهانه مساعدت و همکاری لازم را با ستاد مردمی دیه استان مرکزی داشته باشند.

کد خبر 5887548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha