۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا اعلام کرد؛

ورود بیش از ۴۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد

 ورود بیش از ۴۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد

مشهد- سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) از ورود بیش از ۴۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد همزمان با ۳ روز پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضایی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) از ۱۵ شهریورماه، همزمان با اربعین آغاز شد و تا ۲۶ شهریور به صورت ۲۴ ساعته ادامه یافت.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: در سازمان مردم‌نهاد جمعیت خدمتگزار، ۲۲ واحد عملیاتی کار خدمت‌رسانی به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی و اسکان شهری را انجام می‌دهند که این ۲۲ واحد در سال جاری نیز فعال بود.

وی افزود: بیش از ۲۰ هزار خادم افتخاری در کلیه ایستگاه‌های صلواتی، ستاد مرکزی، امور جاده‌ای، مراکز اسکان شهری، خدمات درمانی، ایمنی و انتظامی، تغذیه، خدمات رفاهی، ثبت‌نام، آمار، مشارکت‌ها، حفظ و نشر آثار، فرهنگی و اعزام مبلغ و مبلغه، انبار و تدارکات، سمعی و بصری، تبلیغات، مالی و پشتیبانی و تأمین نیروی انسانی در بخش آقایان و بانوان فعالیت کردند.

رضایی بیان کرد: تعداد ۱۳۷۶ کاروان با جمعیتی بالغ بر ۴۱۲ هزار نفر وارد مشهد شدند که مسن‌ترین آن‌ها بانوی ۷۵ ساله از شهرستان قوچان و خردسال‌ترین زائر طفل ۳ ماهه به اتفاق مادرش از نیشابور بودند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) تصریح کرد: تعداد ۴۴۰ محل اسکان شهری برای زائران در نظر گرفته شد، همچنین ۴۹۰ ایستگاه صلواتی کار خدمت‌رسانی به زائران پیاده در طول ایام پایانی ماه صفر را انجام دادند.

وی در خصوص برنامه خروج زائران پیاده از پایانه‌های مسافربری گفت: در این راستا برای خروج زائران پیاده با پایانه‌های مسافربری هماهنگی لازم صورت گرفته و زائران از محل اسکان به پایانه منتقل و به مسیرهای مقصد اعزام می‌شوند.

کد خبر 5887794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha