۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

بازسازی ۱۰۵ کلاس استان سمنان/۱۳۲ هزار دانش آموز به مدرسه می روند

بازسازی ۱۰۵ کلاس استان سمنان/۱۳۲ هزار دانش آموز به مدرسه می روند

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از بازسازی ۱۰۵ کلاس درس استان برای سال جاری خبر داد و گفت: زیباسازی مدارس مناطق محروم در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری غروب یکشنبه در جلسه نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع بازگشایی مدارس به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۳۲ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را در استان سمنان آغاز خواهند کرد، ابراز داشت: این تعداد دانش‌آموز بالغ بر یک هزار مدرسه تحصیل می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه شعار سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ «مهر مهدوی، معلم تمدن ساز و مدرسه صالح» نامگذاری شده است، افزود: تلاش شد تا زیرساخت‌های لازم و زیباسازی مناسب با عنوان پروژه مهر همگام با این شعار در مدارس استان سمنان عملیاتی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح پروژه مهر تعمیر، بازسازی و تجهیز مدارس استان است، ابراز داشت: در قالب این طرح ۱۰۵ کلاس درس مدرسه بهسازی و بازسازی شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه اولویت در بازسازی مدارس به حوزه مناطق محروم استان سمنان است، تصریح کرد: در طرحی موسوم به شهید عجمیان این موضوع در دستور کار قرار گرفت و ۱۴۳ مدرسه زیباسازی شد.

وی بابیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۲ کلاس درس در قالب هشت مدرسه به بهره برداری می‌رسد، افزود: ۳۲۳ کلاس درس ویژه عشایر در استان فعال و یک مدرسه ویژه اتباع نیز در سمنان و گرمسار برای سال جاری افتتاح می‌شود.

کد خبر 5888000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha