۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۹

الهیان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

هاشمی مراتب مدیریتی را از کف جامعه ورزشی طی کرده است

هاشمی مراتب مدیریتی را از کف جامعه ورزشی طی کرده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مراتب مدیریتی را از کف جامعه ورزشی طی کرده و با توانمندی به این نقطه رسیده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهره الهیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با برنامه و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، گفت: هاشمی یک مدیر از مراتب پایین و کف جامعه ورزشی بوده که با تلاش ارتقا پیدا کرده و با توانمندی به این جایگاه مدیریتی رسیده است.

وی متذکر شد: ریاست کمیته ملی المپیک، معاونت تربیتی آموزش و پرورش، مدیر کل امور فدراسیون‌های ورزشی و مدیریت کاروان ورزشی تیم المپیک جوانان از جمله سوابق وی است و هاشمی یک مدیر بسیجی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی برنامه تحول‌آفرینی در حوزه ورزشی ارائه کرده است. حمایت از ورزش بانوان هم در برنامه‌های وی مورد تاکید قرار گرفته است. اگر دختران و مادران ما سالم باشند، خانواده‌های ما سالم هستند و اگر خانواده‌ها سالم باشند، جامعه سالم خواهد بود.

الهیان بیان کرد: هاشمی در حوزه فدراسیون‌ها مدیریت داشته است و می‌تواند در وزارت ورزش موفق باشد. انتظار می‌رود هاشمی از مدیران انقلابی در حوزه ورزش و جوانان استفاده کند.

کد خبر 5888245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha