۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۹

فرمانده سپاه قروه:

اصلی ترین استراتژی دشمن بی هویت کردن نسل جوان است

اصلی ترین استراتژی دشمن بی هویت کردن نسل جوان است

قروه- فرمانده سپاه قروه گفت: اصلی ترین استراتژی دشمن بی هویت کردن نسل جوان است لذا باید تمام توان خود را در عرصه جهاد تبیین به کار گیریم تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صادق جمالی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه بسیج این شهرستان اظهار کرد: جبهه استکبار به دنبال این است که ما را با چالش‌هایی روبرو کند لذا برای رفع این چالش‌ها نیاز است که تلاش‌های خود را دوچندان کنیم و در همه عرصه‌های مدیریتی از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تلاش وافری داشته باشیم.

وی افزود: عرصه فرهنگی منجر به جامعه سازی خواهد شد و ما برای این موضوع باید ساختارها، برنامه‌ها و مأموریت‌های خود را به نحو احسن برنامه ریزی کنیم و سپس اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها برای راهبردهای دشمن باید تاکتیک‌های خاص خودشان را داشته باشند ارزش‌های انقلاب و اسلام را پر رنگ کنند.

فرمانده سپاه قروه تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با بهره مندی از فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی بر ایجاد ناآرامی‌های اجتماعی و در دست گرفتن افکار مردم دارند لذا تلاش در مسیر جهاد تبیین و روشنگری جامعه باید از اولویت‌های ما باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اصلی ترین استراتژی دشمن بی هویت کردن نسل جوان است و قطعاً برای مقابله با این توطئه باید برنامه‌های خوبی را در سطح پایگاه‌های مقاومت و محلات اسلامی داشته باشیم.

کد خبر 5889165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha