۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تشریح کرد؛

اقدامات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات باشکوه در خراسان جنوبی

اقدامات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات باشکوه در خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی اقدامات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات باشکوه در خراسان جنوبی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا طالبی صبح سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهارکرد: تاکنون ۴۷۸ نفر پیش ثبت نام خود را برای انتخابات به صورت الکترونیکی انجام دادند که از این تعداد ۴۲۶ نفر آقا و ۵۲ نفر خانم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است، بیان کرد: تبیین خدمات دولت با استفاده از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نقش آفرین است.

طالبی افزود: گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خردادماه خود بر روی دو نکته مهم تقویت ایمان و امید در مردم تاکید داشتند که این مهم نیز در دستور کار مدیران با انعکاس درست خدمات دولت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آمادگی کامل استان در همه بخش‌ها برای انجام فرایند انتخابات وجود دارد، گفت: در این جهت ۸۷ نقطه فاقد آنتن دهی تلفن همراه در استان شناسایی شده است.

طالبی ادامه داد: برای حل این مشکل با حوزه زیرساخت ارتباطات در خراسان جنوبی هماهنگ شده که آنتن دهی موبایل در این مناطق انجام شود.

وی اظهارکرد: همچنین ۵۷ مکان و روستای صعب العبور خراسان جنوبی شناسایی شده است تا فرایند انتخابات در این مناطق نیز انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روسای کمیته‌های هفتگانه انتخابات تعیین و احکام آنها صادر شده است، افزود: در مجموع تعداد ۱۹۴ نفر برای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۱۴۱ نفر برای حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه، ۹۲ نفر برای قاینات و زیرکوه و تعداد ۵۱ نفر هم برای نهبندان و سربیشه ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

کد خبر 5889378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha