۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند خبر داد؛

بهره‌برداری از ۵ پروژه‌ آبخیزداری در دماوند با ۸.۵ میلیارد اعتبار

بهره‌برداری از ۵ پروژه‌ آبخیزداری در دماوند با ۸.۵ میلیارد اعتبار

دماوند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از بهره‌برداری از پنج طرح و پروژه‌ آبخیزداری در این شهرستان با ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری از ۵ طرح و پروژه آبخیزداری در دماوند با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اظهار داشت: عملیات عمرانی طرح آبخیزداری آبعلی با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که شامل سنگ و گابیونی یا سیل بند در بالادست مبارک آباد آبعلی و در حوزه خوک‌چال در حال اجرا می‌باشد.‌

وی گفت: عملیات آبخیزداری جمع آبرود با یک میلیارد و دویست میلیون تومان شامل عملیات خاکی و سنگ و گابیونی و ملاتی نیز هم اکنون در منطقه خسروان در حال اجرا می‌باشد و قسمتی هم در منطقه وادان با فاصله ۶ کیلومتر از جاده اصلی پیشنهاد شده بود که اجرا خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوندبیان داشت: پروژه عملیات آبخیزداری حوزه زره‌در در دره سولک با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و عملیات آبخیزداری سنگ و گابیونی در روستای هویر دره چاه خانی اجرا شده که طی این دو عملیات در مجموع ۲۰۰۰ متر مکعب عملیات آبخیزداری به اجرا رسیده است.

شکری افزود: این دو پروژه در راستای تأثیرگذاری و کاهش خسارات ناشی از سیل در مناطق سیل زده سال قبل به اجرا در آمده است که با استقبال اهالی و مردم محلی روبرو شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند عنوان کرد: در روستای بولان نیز در سرشاخه‌های حوزه بولان پروژه آبخیزداری با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرا شد که فاصله اجرای پروژه تا شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند حدود ۲۵ کیلومتر است.

کد خبر 5889437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha