۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی:

اتکا به وحدت توطئه استکبار را خنثی می کند

اتکا به وحدت توطئه استکبار را خنثی می کند

ارومیه - معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: در شرایط امروز اتکا به وحدت، می‌تواند توطئه استکبار جهانی را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی الله کوهی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز دشمنان امت اسلام با تفرقه افکنی و به بهانه‌های مختلف، کشورها و ملت‌ها را به جان هم انداخته‌اند که در این شرایط اتکا به وحدت، می‌تواند توطئه استکبار جهانی را خنثی کند.

وی ادامه داد: اتحاد و انسجام ملی ایرانیان اعم از شیعه و سنی، از شاخصه‌های اصلی و عوامل مهم پیروزی و تداوم شکوهمند انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کوهی افزود: اگر وحدت اسلامی را خوب درک کنیم، بدون تردید به دنبال آن شاهد شکست استکبار جهانی و همتایان و اذناب او خواهیم شد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شیعه و سنی هردو معتقد و عاشق قرآن و اهل بیت (ع) هستند، ادامه داد: کسی که می‌خواهد به دین خدمت کند، نمی‌تواند شیعه و سنی را از هم جدا کند.

حجت الاسلام کوهی اظهار کرد: در رأس انقلاب شکوهمند اسلامی، شخصیتی مثل امام راحل قرار داشت که باعث وحدت ملت شد و ملت، منسجم و یکدل حرکت کرده و از هم جدا نشدند.

وی تاکید کرد: نباید تنها در هفته وحدت از وحدت سخن گفت بلکه پرداختن به مقوله وحدت باید جز برنامه‌های اولویت دار و همیشگی باشد.

حجت‌الاسلام کوهی با اشاره به برنامه‌های مرکز اسلامی در طی هفته وحدت افزود؛ دومین شورای فرهنگی، اجتماعی روحانیون اهل سنت در هفته آینده، برگزاری اولین همایش طلاب خواهر اهل سنت با موضوع حجاب و عفاف در شمال غرب کشور، حمایت مالی از جشن‌های مولودخوانی و مردمی در طی هفته وحدت، برگزاری اختتامیه کلاس‌های تابستانی مساجد اهل سنت، اعزام روحانیون شیعه و سنی به مناطق مختلف استان بخشی از برنامه‌های این مرکز است.

کد خبر 5889497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha