۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

معاون اداره کل کمیته امداد خوزستان:

۳ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان خوزستانی اهدا شد

۳ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان خوزستانی اهدا شد

اهواز- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان از اهدای سه هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید هاشمی فرد ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در آستانه جشن عاطفه‌ها، سه هزار کیف و بسته نوشت افزار از سوی یکی از شرکت‌های گروه صنعتی در خوزستان تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است.

وی افزود: در مراسمی نمادین تعدادی از بسته‌های نوشت افزار و کیف به دانش آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی اهدا و باقیمانده ملزومات مدرسه پس از تحویل به اداره‌های کمیته امداد شهرستان‌ها، به دست گروه هدف خواهد رسید.

هاشمی فرد بیان کرد: این شرکت گروه صنعتی به عنوان یک شخصیت حقوقی حمایت بیش از ۳۴۳ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان را در قالب طرح «اکرام و ایتام» بر عهده دارد.

کد خبر 5889527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • FR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      1 0
      واقعا متاسفم این همه استان من ثروت داره و اینقدر فقیر که کمیته امداد باید کمک کنن نصف جمعیت خوزستان فقیر هستن کمیته امداد بهزیستی بهشون یک مقدار ناچیزی میگیرن پنج درصد از شرکت‌های دولتی که داره از شرکت نفت فولاد خوزستان نی شکر پتروشیمی ووو.. برای مردم پیشرفت استان بزارن این همه نیرو داریم چرا جذب.