۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷

دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله:

۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش تبیین اندیشه «آیت‌الله ناصری» رسید

۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش تبیین اندیشه «آیت‌الله ناصری» رسید

قم- دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله از دریافت ۷۰ مقاله با موضوع تبیین سیره و اندیشه «آیت‌الله ناصری» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش تبیین اندیشه «آیت‌الله ناصری» اظهار داشت: وجود عالمان ربانی همواره پشتوانه دینی برای جامعه بوده است.

دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله گفت: بعد از ارتحال آیت الله ناصری در سال گذشته، مقرر شد همایشی برای تبیین سیره آیت الله ناصری برپا تا این عالم برای جامعه بیشتر شناخته شود.

حجت الاسلام آذربایجانی افزود: امروز ارتباط مردم با عالمان ربانی کاهش یافته که برپایی این همایش‌ها می‌تواند مؤثر باشد و الگویی برای آینده باشد.

وی با اشاره به ابعاد و محورهای همایش تبیین سیره و اندیشه آیت‌الله ناصری اصفهانی ابراز داشت: اخلاق فردی، بندگی، خانوادگی و اجتماعی در سیره و اندیشه اخلاقی آیت الله ناصری، تربیت عبادی-معنوی، تربیت دینی اعتقادی، تربیت خانوادگی-اجتماعی، تربیت علمی-آموزشی و تربیت اخلاقی- عرفانی در سیره و اندیشه تربیتی آیت الله ناصری و همچنین موضوعاتی معرفت، محبت، اطاعت، توسل، انتظار و دعوت در سیره و اندیشه مهدوی آیت الله ناصری از موضوعات این همایش علمی است.

دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله گفت: با اعلام فراخوان در محورهای مشخص شده ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسید که ۴۰ مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شدند که در روز برگزاری همایش ارائه خواهند شد.

برگزاری ۲۲ پیش نشست همایش سالک الی الله

حجت الاسلام آذربایجانی بیان داشت: ۲۲ پیش نشست همایش سالک الی الله در شهرهای قم، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز برگزار شده و هر کدام از این نشست‌ها زمینه ساز اهداف برگزاری همایش اصلی بودند.

وی با اشاره به آماده سازی آثار مرحوم آیت الله ناصری بیان داشت: ۱۵ اثر از آیت‌الله ناصری در حوزه‌های مختلف از جمله در مباحث مهدوی، اخلاقی و تربیتی آماده شده است.

دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله بیان داشت: همایش سالک الی الله در روزهای پنجشنبه ۶ مهر در اصفهان و ۱۳ مهرماه در قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام آذربایجانی اضافه کرد: آیات کریمی جهرمی، اعرافی بوشهری بوشهری و حجت الاسلام مروی از کلمه سخنرانان این همایش در قم هستند.

کد خبر 5889669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha