۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) خبر داد؛

آمادگی بنیاد امام رضا(ع) برای انتشار کتاب خاطرات شهید علیخانی

آمادگی بنیاد امام رضا(ع) برای انتشار کتاب خاطرات شهید علیخانی

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت امام رضا(ع) از آمادگی این بنیاد برای جمع آوری و انتشار کتاب خاطرات شهید مدافع حرم حسین علیخانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) بعد از ظهر سه‌شنبه به همراه معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در منزل شهید مدافع حرم شهید حسین علیخانی حضور یافتند.

سعیدی زاده در این دیدار در گفتگو با خانواده شهید مدافع حرم شهید علیخانی اظهار کرد: شهدا چراغ راه حرکت مردم هستند و نباید اجازه داد این ایثار و فداکاری به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: استان کرمانشاه نیز از جمله استان‌هایی است که در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس قرار داشته و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به اینکه کتاب زندگینامه شهید علیخانی در حال تهیه است، تصریح کرد: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) آمادگی دارد تا در مسیر جمع آوری، کتابت و انتشار همراهی و همکاری لازم را داشته باشد.

سعیدی زاده بیان کرد: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) همواره در مسیر شهدا گام خواهد برداشت.

وی خاطر نشان کرد: از خانواده شهید مدافع حرم شهید علیخانی دعوت می‌شود تا در اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) که اردیبهشت سال آینده در مشهد مقدس برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

گفتی است، در پایان این دیدار پرچم منقش به حدیث امام رضا (ع) و تمثال شهید حسین علیخانی از سوی آستان قدس رضوی به خانواده این شهید والا مقام اهدا شد.

کد خبر 5889751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha