۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تکریم مردم از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

تکریم مردم از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تکریم مردم از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده صبح چهارشنبه در جشن روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: برای انجام هر فرآیندی چند مؤلفه نیاز است که داشتن هدف اولین لازمه یک فرآیند است.

وی تصریح کرد: برای میل به آن هدف نیاز به برنامه جامع عملیاتی است و برای اجرای این برنامه عملیاتی نیازمند نیروی انسانی متبحر، کار بلد، کارآمد، متعهد و دلسوز است.

ملکی زاده با بیان اینکه رکن اصلی برنامه عملیاتی و رسیدن به هدف کارکنان کارآمد، متعهد و دلسوز است اضافه کرد: در هر عرصه نیروی انسانی حرف اول را می‌زند و رکن اصلی پیشرفت و موفقیت هر سازمان یقیناً نیروی انسانی آن است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان است گفت: تکریم ارباب‌رجوع علاوه بر خدمات تخصصی که در حوزه سلامت ارائه می‌شود باید مدنظر قرار بگیرد و باید مردم که ولی‌نعمتان ما هستند به نحو مطلوبی تکریم شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت متنوع‌ترین مأموریت‌های خدمتی را به مردم ارائه می‌دهد اضافه کرد: حوزه فعالیتی دانشگاه علوم پزشکی در عین تخصصی بودن، سخت و طاقت فرسا است ولی خدمتی که ارائه می‌شود لذت‌بخش است.

ملکی زاده افزود: خدماتی ارائه شده در حوزه سلامت حساس بوده و به‌راحتی دست‌یافتنی نیست و اگر دانشگاه موفق به دستیابی به شاخص‌های تخصصی و عمومی سلامت شده به‌وسیله نیروی انسانی متبحر، کار بلد، کارآمد، متعهد و دلسوزش بوده است.

وی تصریح کرد: با همراهی، همکاری و همدلی که نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سراسر استان در حوزه تخصصی خود داشته‌اند موفق به کسب رتبه برتر در استان شده‌ایم که به‌نوبه خود از تمامی نیروهای دانشگاه در سراسر استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

ملکی زاده با اشاره به کارهای فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حماسه بزرگ اربعین همکاران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه بهداشت و درمان با تمام توان به زائرین اربعین خدمات ارائه دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همت تمامی کارکنان خود در حوزه تخصصی و عمومی در سطح استان و کشور خوش درخشیده است خاطرنشان کرد: امید است مسیر فعال و پویا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نگاه و حضور متعهدانه کارکنان، همچون حال حاضر هدفمند و پویا طی شود.

کد خبر 5890030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha