۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

تعیین ضرب الاجل رئیس کل دادگستری؛

پارکینگ خودروهای سنگین در بجنورد طی ۳ ماه ساماندهی شود

پارکینگ خودروهای سنگین در بجنورد طی ۳ ماه ساماندهی شود

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از تعیین ضرب الأجل ۳ ماهه به منظور ساماندهی، اصلاح و رفع مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی بجنورد و ساماندهی وضعیت پارکینگ خودروهای سنگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان شمالی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: تردد، توقف و پارک خودروهای سنگین در داخل شهر نگرانی‌های فراوانی را برای شهروندان به ویژه ساکنان مناطق حاشیه شهر به وجود آورده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با انتقاد از مسئولان مرتبط با این موضوع، گفت: انتظار می‌رود یک مدیر در این خصوص بیشتر احساس مسؤولیت کند و این مسأله، چیزی نیست که بتوان آن را توجیه کرد.

وی افزود: مدیران این حوزه طی سال‌های گذشته از وظایف قانونی خود سر باز زده‌اند؛ اغلب مدیران اجرایی در هسته مرکزی شهر ساکن هستند لذا نگرانی خانواده‌های ساکن در حاشیه شهر را درک نمی‌کنند.

براتی زاده گفت: مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی باید خیلی قبل تر رفع می‌شد و این روند این اندازه به طول می‌انجامید؛ با این وجود انتظار می‌رود مسئولان با مشارکت یکدیگر تدابیری اتخاذ و تمهیداتی فراهم کنند که این موانع و مشکلات در اسرع وقت حل شود.

وی در خصوص ضرورت ساماندهی، انتقال و پارک خودروهای سنگین در توقفگاه‌های پیش بینی شده در خارج از معابر شهری گفت: طبق بررسی‌های معمول می‌توان با پیش بینی مکانی موقتی و دائم در راستای انتقال، هدایت و پارک کامیون‌ها در خارج از معابر شهری این مشکلات را حسب مورد در کوتاه مدت و بلندمدت رفع و نگرانی‌های شهروندان را برطرف ساخت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه از تعیین ضرب الأجل ۳ ماهه به منظور ساماندهی، اصلاح و رفع مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی بجنورد و همچنین ساماندهی وضعیت پارکینگ خودروهای سنگین خبر داد.

کد خبر 5890252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha