۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

دبیر جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست:

داوران جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست معرفی شدند

داوران جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست معرفی شدند

شهرکرد_دبیر جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست از معرفی داوران بخش عکس و پوستر این جشنواره در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

احمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اسامی داوران هر بخش در فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست که از سوی اداره کل محیط زیست استان، دبیر خانه ملی دانش سنتی محیط زیست و دانشگاه شهرکرد با همکاری حوزه هنری استان برگزار می‌شود، اعلام شد.

وی افزود: در بخش عکس هنرمندان شاخصی چون «اسحاق آقایی»، «عرفان سامان فر» و «احمد تاجی» آثار جشنواره را داوری خواهند کرد.

دبیر جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست ادامه داد: هنرمندان مطرح و شاخصی چون «حامد مغروری»، «کریم منزوی» و «مجتبی مجلسی» نیز آثار بخش پوستر جشنواره را داوری خواهند کرد.

باقری عنوان کرد: جهت آشنایی هنرمندان با موضوعات این جشنواره ملی ورک شاپ‌های مشترکی با حضور اساتید رشته‌های هنری و همچنین اساتید محیط زیست برگزار خواهد شد که هنرمندان علاقه مند می‌توانند در این ورک شاپ‌ها شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری این رویداد در شهرکرد تلاش خواهیم کرد همزمان با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده کارگاه‌های آموزشی با موضوعات جشنواره و حضور هنرمندان برتر رشته عکاسی و گرافیک و اساتید محیط زیست میز برگزار نمائیم.

دبیر جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست اضافه کرد: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مراجعه و یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۴۵۰۸۵ و شماره همراه ۰۹۳۶۴۴۶۶۷۹۸ دبیر هنری تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5890341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha