۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد:

پیشرفت‌های حوزه سلامت در پارس‌آباد چشمگیر است

پیشرفت‌های حوزه سلامت در پارس‌آباد چشمگیر است

پارس‌آباد- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس‌آباد گفت: شهرستان پارس‌آباد در حوزه سلامت و تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

سهند راست‌منش در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به لطف دولت مردمی نظام سلامت در کشور به ویژه در شهرستان پارس‌آباد پیشرفت‌های چشمگیری داشته و هر روز شاهد پیشرفت و افزایش امکانات در این شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: دستگاه ام‌.آر. آی یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی و چندین ساله مردم این شهرستان بود که بعد از مدت‌ها تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان و استان، این دستگاه در شهرستان پارس‌آباد در روزهای آینده آماده بهره‌برداری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس‌آباد گفت: اعتبار این دستگاه ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۳۰ میلیارد ریال نیز اعتبار مراحل آماده‌سازی ساختمان هزینه شده که با شروع به کار این دستگاه، تمام بیماران نیازمند ام‌.آر. آی می‌توانند به بیمارستان شهدای پارس‌آباد مراجعه کنند و دیگر نیازی به مراجعه آنها به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر نیست.

راست‌منش افزود: مرحله نصب مکانیکال این دستگاه و تمامی قسمت‌هایی که مربوط به شهرستان بود، به اتمام رسیده و منتظر نام کاربری و رمز دستگاه از طرف شرکت کمپانی هستیم که امید است بعد از مرحله نصب نرم‌افزاری، شاهد پذیرش بیمار و بهره‌برداری از دستگاه ام.‌آر.آی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پایگاه فوریت مسکن مهر با همکاری خیرین و سپاه معظم شروع شد که این پروژه صد درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار ساختمان و تجهیزات آن ۲۰ میلیارد ریال تأمین شده و نیمه دوم سال ۱۴۰۲ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

راست‌منش اضافه کرد: پایگاه بهداشت مسکن مهر نیز با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات پایگاه خریداری شده است، بیان کرد: این پروژه از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شروع شده بود و با بهره‌برداری این پایگاه علاوه بر ساکنان مسکن مهر، به محلات اطراف نیز خدمات خواهد داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس‌آباد در مورد مسکن متخصصین گفت: تعداد ۶ واحد مسکن متخصصین در محوطه بیمارستان شهدای پارس‌آباد با متراژ کلی ۴۴۵ متر و هر واحد ۸۰ متر با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد آماده کار است‌.

کد خبر 5890745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha