۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸

فرمانده سپاه نمین:

مسئولان با جدیت برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کنند

مسئولان با جدیت برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کنند

نمین- فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: هیچ‌گونه کم‌کاری و ضعف مدیریتی از مسئولان اجرایی در عرصه‌های مختلف قابل قبول نیست و باید با جدیت برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صالح زارعی عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه تمام‌نشدنی در تاریخ اسلام است که علاوه بر حفظ تمامیت ارضی کشور، سبب شد عظمت و توانایی مردم توسط خودشان کشف شود.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس نماد قدرت الهی است، تصریح کرد: رزمندگان ایران در هشت سال جنگ نابرابر، با حاکمیت بر تفکر و منطق اسلامی توانستند نظریه‌های قدرت‌های جهانی را با شکست مواجه کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نمین با اشاره به اینکه امروز هم مردم ایران بر منطق ایمان و عمل صالح پایبند هستند، گفت: امروز عرصه، عرصه جهاد کبیر است و موفقیت در عرصه جهاد کبیر با عملی کردن جهاد تبیین امکان‌پذیر است.

زارعی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در جنگ شناختی و ادراکی توانسته موفق عمل کند، افزود: باید برای جلب رضایت مردم و مردم‌داری بیش از گذشته تلاش و مجاهدت کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان حق ندارند در انجام وظایف خود کوتاهی کنند، خاطرنشان کرد: مسئولانی که در عرصه‌های مختلف اجرایی برای ادامه حیات نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، نباید هیچ‌گونه ضعفی در حوزه مدیریتی خود داشته باشند.

زارعی با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم، اضافه کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و تبیینی را در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان نمین اجرا خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه «آبروی کوچه و افتخار محله» در شهرستان خواهیم داشت، بیان کرد: در طول هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهیم رفت.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نمین به تلاش بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان نمین اشاره کرد و ادامه داد: در هفته دفاع مقدس چندین جاده در شهرستان نمین افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5891254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha