۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱

محورهای دیدار دبیرکل اتحادیه عرب و «لاوروف»

محورهای دیدار دبیرکل اتحادیه عرب و «لاوروف»

اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در دیدار امروز میان احمد ابوالغیط و لاوروف درباره راه‌های تقویت و توسعه مناسبات میان اعراب و روسیه گفتگو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب امروز پنجشنبه با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در بیانیه صادره از سوی اتحادیه عرب در این خصوص آمده است: در این دیدار درباره راه‌ های تقویت و توسعه مناسبات میان اعراب و روسیه گفتگو شده است.

بیانیه ذکور اضافه می کند: ابوالغیط و لاوروف آخرین تحولات فلسطین را بررسی کردند. دبیرکل اتحادیه عرب بر اهمیت مشارکت روسیه در تلاش های بین المللی برای حفظ راه حل دو دولتی تاکید کرد!

اتحادیه عرب دوشنبه 29 خرداد ماه با صدور بیانیه‌ ای نسبت به تجاوز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واکنش نشان داده و تجاوز گسترده اشغالگران به شهر جنین و اردوگاه آن و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کره بود.

سعید ابوعلی، دستیار دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی کشورهای عربی در سخنانی اعلام کرد: تجاوز امروز به جنین، در تداوم جنگ بی‌پایان علیه ملت، کشور و مقدسات فلسطین صورت گرفت.

این مقام اتحادیه عرب، تبعات این تجاوز گسترده و جنایات پیاپی رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین از جمله ساخت شهرک‌های صهیونیستی و تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست را متوجه این رژیم دانست.

کد خبر 5891365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha