۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۶

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ایران در نظام نوین جهان محور «عدالت‌خواهی» معرفی می شود

ایران در نظام نوین جهان محور «عدالت‌خواهی» معرفی می شود

شیراز - نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: ایران در نظام نوین جهان به‌عنوان محور عدالت‌خواهی و طرفدار ارزش‌های انسانی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: خداوند در قرآن کریم اشاره کرده که تاریخ‌گذشتگان چراغ راهی برای آیندگان خواهد بود و آیندگان باید از سرگذشت گذشتگان عبرت بگیرند.

امام‌جمعه شیراز اضافه کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای آسیب‌زدن به جامعه ایران داشته و با طرح جنگ‌های ترکیبی به دنبال آسیب‌زدن به جامعه و ملت ایران است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری اگر ملت ایران در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کند شاهد صحنه‌های مهمی در طول تاریخ خواهیم بود که عاملی برای افتخار ایرانیان در طول تاریخ می‌شود.

آیت‌الله دژکام تأکید کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اکنون در آزمونی سخت قرار گرفته‌اند این در حالی است که رهبری معظم انقلاب تأکید فرموده‌اند که ایران در مسیر رسیدن به قله سعادت قرار دارد؛ ازاین‌رو نیروهای نظامی ایران باید بیش از گذشته برای سعادت و تعالی ایران تلاش کنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد دشمن تمام برنامه‌هایی که برای آسیب رساندن به ملت طرح‌ریزی کرده است را اجرایی کند؛ زیرا آحاد مختلف مردم می‌دانند دشمن در تلاش است تا ملت ایران را از مسیر پیشرفت دور کند.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: وحدت ملت ایران موجب شده تا کشور مسیر دستیابی به توسعه را با سرعت بیشتری طی کند این در حالی است که ایران در نظام نوین جهان به‌عنوان محور عدالت‌خواهی و طرفدار ارزش‌های انسانی معرفی می‌شود.

کد خبر 5891514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha