۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۸

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار شد؛

بهره گیری از الگو و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه

بهره گیری از الگو و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گقت: امروز نیازمند بهره گیری از الگو و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی صبح امروز جمعه در مراسم ر ژه نیروهای مسلح که به مناسبت ۳۱ شهریورماه و هفته دفاع مقدس در زاهدان در حال انجام هست، افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به معنای ارج نهادن به مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس است، بزرگوارانی که حماسه آفریدند و از اسلام، ایران و انقلاب اسلامی با همه وجود دفاع کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان و ایثارگرانی که توانستند تمامیت ارضی و امنیت کشور را حفظ، و عزت و افتخار برای ملت بیافرینند، زمینه پیشرفت در عرصه‌های مختلف را برای مردم فراهم کرده و از همه مهم‌تر به یک الگوی خوب برای مدیریت موفق، مجاهدت خالصانه، جهاد فی سبیل الله و خدمت به مردم ارائه کنند.

وی تاکید کرد: امروز، بسیار نیازمند شناخت این الگوها و فرهنگ دفاع مقدس برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شامل عرصه علم و فناوری، رشد در عرصه اقتصاد و اصلاح معیشت مردم، ارتقای سطح فرهنگ مردم هستیم.

محامی تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی جامعه، باید فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، فرهنگ جهاد و مقاومت و تلاش خالصانه در راه خدا را شناخته و از این الگوهای موفق به گیری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، عرض احترام و ادب به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز و همه کسانی است که در عرصه دفاع مقدس افتخار آفریدند، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان و پیمان بستن با شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تلاش برای گسترش فرهنگ عزت و افتخار آفرینی و تلاش برای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در میان ملت ما و ملت‌های اسلامی هست که امروز شکل گرفته و تجلی صدور انقلاب اسلامی است.

وی ابراز امیدواری کرد: امید است خداوند به همه ما در هر جایگاه توفیق بدهد تا بتوانیم این الگوهای بزرگ و ارجمند را بشناسیم و آنها را به درستی به مردم شناسانده و بتوانیم در مسیر خداوند، مجاهدت خالصانه و شبانه روزی داشته باشیم و خدمات بیشتری ارائه کنیم و همواره در خدمت به خلق خدا و در سیستان و بلوچستان به مردم شریف، نجیب و صبور خدمات بیشتری ارائه و شاهد بهبودی و پیروزی بیشتر مردم باشیم.

کد خبر 5891528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha