۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۳

نماینده بجنورد در مجلس:

بستر آموزش برای همه دانش آموزان به صورت یکسان فراهم نیست

بستر آموزش برای همه دانش آموزان به صورت یکسان فراهم نیست

بجنورد- نماینده بجنورد، مانه، سملقان، رازو جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف نظام اسلامی را عدالت دانست و گفت: بستر آموزش برای همه دانش آموزان به صورت یکسان فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر صبح شنبه در آئین نواختن زنگ مهر که در مدرسه شهدای غزه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت آموزش و پرورش به شدت بالا است زیرا ۱۶ میلیون دانش‌آموز و معلم داریم و در واقع حدود ۷۰ درصد جمعیت کشور با این وزارت خانه در ارتباط هستند.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید بررسی کرد که آیا برنامه‌ریزی این وزارت خانه با جمعیت تحت پوشش خود هم خوانی داشته است؟

وی با تاکید بر اینکه دغدغه‌های حوزه آموزش و پرورش زیاد است، افزود: باید سه ضلع خانواده، دانش‌آموز و معلمان را با یکدیگر دید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی خانواده‌ها نمی‌دانند فرزند خود را در مدرسه دولتی یا خاص ثبت نام کنند، نشان می‌دهد عدالت آموزشی در این حوزه کمرنگ است.

نماینده بجنورد در مجلس یکی از اهداف نظام اسلامی را عدالت دانست و گفت: بستر آموزش برای همه دانش آموزان به صورت یکسان فراهم نیست.

وی بیان کرد: در نظام آموزش و پرورش برنامه جامع عدالت محور وجود ندارد تا دغدغه‌های مهم دانش آموزان، والدین و معلمان را رفع کند.

پاکمهر گفت: فضای مجازی برای دانش آموزان امن نیست و وزارت آموزش و پرورش برای این موضوع باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد.

کد خبر 5892153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha