۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۰

با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد؛

نواختن زنگ «مهر و ایثار و شهادت» درهنرستان فاطمه الزهرا(س)مشهد

نواختن زنگ «مهر و ایثار و شهادت» درهنرستان فاطمه الزهرا(س)مشهد

مشهد- همزمان با نخستین روز سال تحصیلی جدید، زنگ «مهر و ایثار و شهادت» در هنرستان فاطمه الزهرا(س) مشهد با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زنگ مهر و زنگ ایثار و شهادت حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این استان در هنرستان فاطمه الزهرا (س) مشهد پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس همزمان و متبرک شده است، گفت: کشور ما در عرصه‌های مختلف موفقیت‌ها و پیروزی‌های بی مثالی را کسب کرده است و همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مسیر حرکت را به خوبی به ما نمایان می‌کند.

سیدامیر شوشتری افزود: هنرستان‌ها از مهمترین اهداف برنامه تعلیم و تربیت هستند و افتخار داریم که بیش از ۸۰ درصد هنرآموزان هنرستان‌ها پس از پایان تحصیل شاغل می‌شوند.

وی گفت: هدف وزارت آموزش و پرورش ترغیب دانش آموزان به تحصیل در هنرستان‌ها است که پیش‌نیاز آن ایجاد و توسعه هنرستان‌ها با همراهی و مشارکت خیرین در این مسیر است.

شوشتری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: استقلال هر کشور توانمندی و ارزش یک ملت را نمایان می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استعمار جدید در فکر افراد است و ناامیدی نسبت به پیشرفت و موفقیت است که می‌تواند مانع از رشد و توسعه شود.

شوشتری خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید در راستای مسلط ساختن فرهنگ اصیل ایران بر جهان گام بردارید و در این مسیر شناخت از فرهنگ و تمدن خودتان پایه موفقیت خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان سخنرانی خود پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک و نیم میلیون دانش آموز در خراسان رضوی وارد مدارس شدند.

کد خبر 5892201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha