۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

استاندار تهران:

زیباسازی و نوسازی مدارس در دستورکار استانداری تهران قرار دارد

زیباسازی و نوسازی مدارس در دستورکار استانداری تهران قرار دارد

بهارستان- استاندار تهران گفت: زیباسازی و نوسازی مدارس در دستور کار استانداری تهران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح شنبه در حاشیه مراسم شروع سال تحصیلی جدید که با حضور رئیس جمهور در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید «امیر کمندی» بهارستان برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: مدرسه و شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: پایه و ریشه انقلاب از مدرسه بود و آموزگاران و دانش‌آموزان ۴۵ سال پیش تلاش و اراده کردند تا انقلاب روشن، منور و توأم با عزت را برای ملت ایران ایجاد کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: آنچه امروز مورد تهدید از سوی دشمنان است، فضای معلم و دانش‌آموزی می‌باشد که نیازمند دقت، توجه و هوشیاری است.

فخاری با بیان اینکه شروع سال تحصیلی و کلاس اول مبارک و خاطره انگیز است، خطاب به معلمان گفت: فضای توأم با شادی، نشاط و علم آموزی به دست معلمان هدایت می‌شود و رفتار معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان را در دست دارید برای این امانت دقت لازم را به خرج دهید و کم نگذارید.

وی خطاب به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور تاکید کرد: دانش‌آموزان با فراگیری علم و دانش در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه‌های استقبال از مهر اشاره کرد و عنوان داشت: زیباسازی و نوسازی مدارس در دستورکار استان قرار گرفته ضمن اینکه تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان نیز دنبال می‌شود تا با ارتقا کمی و کیفی زیرساخت‌های آموزشی، انگیزه و نشاط تحصیل در میان دانش آموزان افزایش پیدا کند.

کد خبر 5892441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha