۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵

استاندار سیستان و بلوچستان:

معلمان نقش غیر قابل انکاری در ساخت آینده ایران دارند

معلمان نقش غیر قابل انکاری در ساخت آینده ایران دارند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معلمان باید از تمام توان خود برای تعلیم و تربیت دانش آموزان استفاده کنند چرا که معلمان تأثیرگذاری غیر قابل انکاری در ساخت آینده ایران دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزان (زنگ مهر ایثار و مقاومت) که با حضور مسئولان و فعالان آموزش و پرورش، جمعی از دانش آموزان و والدین آنها در یکی از مدارس زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی افزود: آموزش و پرورش؛ رکن مهمی در جامعه محسوب می‌شود چرا که تربیت افراد از این نهاد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: زمینه کسب همه توانمندی‌ها از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و اگر این رکن مهم تقویت شود، قطعاً شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرزندانمان خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید از توان فکری همه افراد در جامعه استفاده کنیم چراکه جوانان و نوجوانان دارای فکر، خلاقیت و نوآوری هستند و این امر برای ما اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما باید به این یقین برسند که می‌توانند روی پای خودشان بایستند و بر این اساس باید به آنها فرصت داده شود.

کرمی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است، چرا که شاهدیم تمام مکر و حیله دشمنان به خودشان بازگشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند در جنگ شناختی موجود از همه ابزارهای خود برای دشمنی با نظام اسلامی استفاده کند اما در همه این توطئه‌ها شکست خورده بوده و ما امروز با اتکا به الطاف الهی در همه میدان‌ها پیروز هستیم.

کرمی خاطرنشان کرد: معلمان باید از تمام توان خود برای آموزش و پرورش دانش آموزان استفاده کنند چراکه معلمان تأثیر غیر قابل انکاری در ساخت آینده ایران دارند.

شایان ذکر است در پایان زنگ مهر نواخته شد و رسماً سال تحصیلی جدید آغاز شد.

کد خبر 5892559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha