۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

مدیر آموزش و پرورش آستارا:

دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی دقت نظر داشته باشند

دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی دقت نظر داشته باشند

آستارا- مدیر آموزش و پرورش آستارا با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای به حاشیه کشاندن افکار نسل جوان و نوجوان گفت: دانش آموزان باید در استفاده از فضای مجازی دقت نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن خالقوردی پور امروز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان فاطمیه آستارا با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: شاید جمله «دانش آموزان چشم و چراغ آینده هستند» تکراری باشد اما واقعیت این است که شما دانش آموزان در کشوری تحصیل می‌کنید که ثمره خون هزاران شهید است و این مدرسه هم که مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است باید دانش آموزانش نیز برای سایر مدارس الگو باشند و قوانین مدرسه را رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه امروز دشمن برای به حاشیه کشاندن افکار نسل جوان و نوجوان برنامه ریزی زیادی کرده است، افزود: یکی از برنامه‌های دشمن استفاده از فضای مجازی برای نفوذ به ذهن این نسل است، چراکه می‌دانند نسل جوان و نوجوان ما در آینده می‌توانند زمینه ساز اتفاقات بزرگی در این کشور باشند اما می‌خواهند با افکار شوم خود با آن تقابل کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید در استفاده از فضای مجازی دقت نظر داشته باشند، گفت: امروز در رسانه‌های مجازی دام‌های زیادی گسترده شده و انتشار مطالب نادرست خصوصاً در مورد کشورمان فراوان است که این عزیزان باید مراقب باشند تا اسیر توطئه دشمنان نشوند.

خالقوردی پور تصریح کرد: دانش آموزان ما در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها و در عرصه‌های مختلف توانایی خود را نشان داده‌اند و انتظار داریم معلمان ما برای تقویت این قشر بیش از گذشته همت کنند.

گفتنی است مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان آستارا روز شنبه با حضور مسئولین شهرستانی در هنرستان دخترانه فاطمیه (س) برگزار شد.

در سال تحصیلی پیش رو در شهرستان آستارا، ۱۷ هزار و سیصد دانش آموز در ۱۵۸ واحد آموزشی اعم از دولتی و غیر دولتی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

کد خبر 5892607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha