۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

با حضور استاندار تهران انجام شد؛

افتتاح ۸ پروژه در گلستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان

افتتاح ۸ پروژه در گلستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان

بهارستان- هشت پروژه در شهر گلستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه چندین پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اسدالله تقی زاده، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.

استاندار تهران در مراسم رونمایی از پروژه‌ها با اشاره به تعامل بسیار خوب میان مسئولین بهارستان گفت: شهرداری گلستان از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری با اتحاد و همدلی نسبت به رفع مشکلات مردم و شکوفایی شهر اقدامات خوبی انجام داده است و پروژه‌های عمرانی خوبی نیز در دست احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز در حاشیه آئین‌های افتتاحیه شهرداری گلستان گفت: اقدامات عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان باعث تقدیر است.

میرمحمد غراوی افزود: امروز با توجه به افتتاحیه‌هایی که در شهر گلستان صورت پذیرفت همچنین پروژه‌های بسیاری که در دست اقدام شهرداری است، نشان از تلاش و مدیریت صحیح است.

شهردار گلستان نیز در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی گفت: امروز شهرداری گلستان با افتتاح هشت پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان و ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه‌های در حال اجرا نشان داده است که با تلاش و پشتکار و مدیریت صحیح می‌شود کار و پیشرفت کرد.

سید محمد میرزمانی با اشاره به شتاب اقدامات عمرانی نیز افزود: خیابان بازار سنگ، سامان سرای رویش برای اولین بار در شهر، راه اندازی جایگاه سوخت CNG، سالن ورزشی چند منظوره نام آوران، گلخانه مکانیزه شهرداری گلستان، بازسازی ساختمان مرکزی شهرداری، طرح توسعه خطوط حمل و نقل عمومی شهر گلستان و پروژه آب‌های سطحی شهر گلستان از جمله پروژه‌هایی بودند که امروز با حضور استاندار هران افتتاح شد.

کد خبر 5892680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha