۳ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۵

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران:

۱۰۲ پایگاه جشن عاطفه ها در مازندران برپا شد

 ۱۰۲ پایگاه جشن عاطفه ها در مازندران برپا شد

ساری- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران از برپایی ۱۰۲ پایگاه جشن عاطفه ها در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده است.

مهدی رحمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال ۱۰۲ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها در استان مازندران برپا شد و تاکنون خیرین و مردم نیکوکار استان ۱۸ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

ی با بیان اینکه هر سال در آستانه ماه مهر، جشن عاطفه‌ها در سه مرحله، پایگاه‌های میادین اصلی شهرها، مصلی‌های نماز جمعه و مدارس استان انجام می‌شود گفت: در هر شهرستان در میدان‌های اصلی و در آخرین جمعه ماه شهریور نیز در تمامی مصلاهای نماز جمعه استان پایگاه‌های مردمی فعال بوده و در ۴ مهرماه نیز با همکاری آموزش و پرورش پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح مدارس استان برپا و زنگ عاطفه‌ها"نواخته می‌شود.

رحمان‌زاده گفت: کمک‌های جمع آوری شده در چهار سبد خدمتی لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک از طریق مراکز نیکوکاری محله و آموزش و پرورش بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۳۸۱ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند خاطرنشان کرد: خیران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز نمایند تا در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت مشارکت داشته باشند.

کد خبر 5894430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha