۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمک‌های اولیه جشن عاطفه‌ها در زنجان به ۸۸ میلیارد ریال رسید

کمک‌های اولیه جشن عاطفه‌ها در زنجان به ۸۸ میلیارد ریال رسید

زنجان -مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: کمک‌‎های اولیه در جشن عاطفه‌های این استان به ۸۸ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله صالحی روز دوشنبه گفت: اجرای جشن عاطفه‌ها از اول شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در فضای مجازی و از طریق مراکز نیکوکاری اجرا شد، افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، ۲ هزار و ۵۶۷ پایگاه دایر و در مدارس نیز یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه میزبان جشن خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: فردا این جشن به صورت نمادین در مدرسه شاهد ریحانه واقع در خیابان زیبنیه غربی زنجان ساعت ۸.۳۰ با حضور مسئولین و دانش آموزان نواخته خواهد شد و کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب آن توسط اولیای مدارس توزیع می‌شود.

صالحی اضافه کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با دعوت از خیرین برای حضور در این جشن تصریح کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴ *۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

کد خبر 5894701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha