۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۵

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

شبکه فاضلاب بن تکمیل می‌شود

شبکه فاضلاب بن تکمیل می‌شود

شهرکرد_مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن خبر داد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس از راه‌اندازی فاز اول تصفیه‌خانه شهر بن شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیر زمینی و بهره‌مندی آحاد مردم از خدمات این شرکت برنامه تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پس از تکمیل اسناد مناقصه اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر بن به مناقصه گذاشته شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام نشان از عزم شرکت آب و فاضلاب استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در جای جای استان دارد.

کریمی در تشریح پروژه مذکور عنوان کرد: با توجه به جنس زمین و وضعیت نفوذ ناپذیری خاک منطقه و وجود زیر ساخت تصفیه‌خانه سعی داریم عملیات تکمیلی اجرای شبکه فاضلاب در شهر بن را به سر انجام برسانیم.

وی لوله‌های پیش‌بینی شده در این طرح فاضلاب را ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر از جنس پلی اتیلن کاروگیت اعلام نمود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل شبکه فاضلاب در بن را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کریمی از پیگیری‌های مردم و مسئولان در انجام این پروژه‌ها تقدیر و تشکر نمود و خواستار همکاری همه جانبه در جهت تکمیل این طرح فاضلاب شد که سال‌ها بر روی زمین مانده بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دو پیمانکار شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در شهر بن در حال اجرای شبکه فاضلاب هستند، یادآور شد: شهر بن مرکز شهرستان بن بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

کد خبر 5895040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha