۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴

فرماندار تنگستان مطرح کرد؛

پیشگیری از زمین‌خواری در تنگستان

پیشگیری از زمین‌خواری در تنگستان

بوشهر- فرماندار تنگستان با بیان اینکه موضوع زمین خواری در شهرستان بسیار مهم است، گفت: در راستای پیشگیری اقدامات خوبی در شهرستان طی این ۲ سال گذشته صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست تکریم و معارفه رؤسای دادگستری شهرستان، بخش دلوار و دادستان تنگستان با حضور رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر و مسئولان شهرستان ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت بقیه الله اعظم (عج) و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طی ۲ سال گذشت در این شهرستان آنچه دیدم مردم داری، وقت گذاری مناسب و تلاش برای رفع مشکلات مردم و کمک به موضوعات متفاوت در سطح شهرستان بوده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: رئیس و دادستان شهرستان تنگستان با نگاه مناسب در موضوعات کاری که داشتند باعث شد تا در طی همین ۲ سال بتوانیم خدمات بیشتر نسبت به گذشته ارائه دهیم.

وی افزود: یکی از بحث‌ها با توجه به جغرافیای خوبی که شهرستان دارد موضوع زمین خواری است که از سال‌ها قبل زمین‌ها مورد هجمه زمین خواران چه در بخش دریا و چه در بخش دیگر قرار گرفته که مبارزه و پیشگیری بسیار خوبی در سطح شهرستان در طی این ۲ سال گذشته صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از خانواده شهید جمادی برای اهدای زمین دادگاه دلوار یاد آور شد: دادگاه دلوار با توجه به موقعیت از نظر ساختمانی مناسب بوده اما نیاز است از نظر تجهیزات، امکانات و ساختار نیروی انسانی پشتیبانی لازم صورت گیرد.

در پایان این نشست از خدمات خدارحم گز درازی و عبدالکریم جمالی به ترتیب رؤسای دادگستری تنگستان و دادگاه دلوار و محمد هادی میرزایی دادستان تنگستان تقدیر و رحمان مددی بیی و وحید دژه به ترتیب رؤسای دادگستری تنگستان و دادگاه دلوار و غلامرضا اسماعیلی دادستان تنگستان معرفی، شدند.

کد خبر 5895063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود اهرمی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      حضور استاد فرزانه و ارجمند و قاضی با تجربه جناب آقای دکتر گزدرازی موجب پیشرفت حقوقی وحل پرونده های بزرگ مانده از سالها پیش شد آرزوی موفقیت آن استاد بزرگوار را داریم