۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴

فرمانده سپاه البرز:

سپاه و بسیج مفتخر به گره‌گشایی از مشکلات مردم است

سپاه و بسیج مفتخر به گره‌گشایی از مشکلات مردم است

نظرآباد- فرمانده سپاه استان البرز گفت: سپاه و بسیج خادم مردم است و افتخار به دادن خدمات و گره‌گشایی از مشکلات مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا در آئین افتتاح مرکز مشاوره مهر در شهرستان نظرآباد با تقدیر از این اقدام شایسته اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، مشکلات خانوادگی و مسائل دیگر، از مشکلاتی است که برخی از خانواده‌ها با آن درگیر هستند و یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، راه‌اندازی مراکز مشاوره است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج خادم مردم و مفتخر به دادن خدمات به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها هستند، افزود: حدود چهار سال است که ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر راه‌اندازی مراکز مشاوره در هر شهرستان و هر ناحیه اعلام و بیش از ۵۰۰ مرکز مشاوره در کل کشور راه‌اندازی شده و امروز هم مرکز مشاوره مهر در شهرستان نظرآباد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) که فرمودند برای خدا بر روی زمین بندگانی هستند که برای گره‌گشایی از کار مردم می‌کوشند و این‌ها در روز قیامت در امان‌اند، اظهار داشت: مسئولین و کارگزاران حکومتی در روزهایی که منسوب به دفاع مقدس هست، بیش از پیش باید بدانند که پای این نظام خون بهترین جوانان این مرز و بوم ریخته شده و هر چقدر که می‌توانند با خدمت صادقانه، گره از مشکلات مردم باز کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، به همت سپاه استان البرز، یک مجموعه تالار و رستوران در مسیر ازدواج آسان جوانان در این استان افتتاح شده و آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به جوانانی که به دلیل بضاعت مالی، ازدواج‌شان به تأخیر افتاده، می‌باشد.

سردار حیدرنیا از همراهی و پشتیبانی امام جمعه نظرآباد، فرماندار، شهردار، شورای شهر و همه مسئولین شهرستان نظرآباد در راه‌اندازی این مرکز مشاوره تشکر کرد و خاطرنشان داشت: سپاه نیز در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه و سایر حوزه‌ها، در کنار مسئولان شهری خادم مردم خواهد بود.

کد خبر 5895140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha