۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

پس از چندبار وعده؛

کمربندی شرق قزوین در مهرماه افتتاح می‌شود

کمربندی شرق قزوین در مهرماه افتتاح می‌شود

قزوین- مدیر پل‌های معاونت عمرانی شهرداری قزوین از افتتاح کمربندی شرق قزوین تا پایان مهرماه خبر داد.

امیریعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نهایی شدن ساخت کمربندی شرق قزوین اظهار کرد: وجود مشکلات تملکی در اجرای پروژه باعث طولانی شدن زمان افتتاح این پروژه شده بود.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و اقداماتی که انجام شد این پروژه تا پایان مهرماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر پل‌های معاونت عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه این پروژه از میدان شورا شروع و به پل امام رضا (ع) ختم خواهد شد، بیان کرد: برای اجرای این پروژه با احتساب هزینه‌های ملکی بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی بیان کرد: معضل ترافیک و زمان یکی از موضوعاتی است که برای همه شهروندان حائز اهیمت است و این پل با دسترسی‌هایی که در برخی مناطق و بلوارها دارد می‌تواند بین ۲۰ تا ۲۵ درصد ترافیک شهری را رفع کند.

یعقوبی عنوان کرد: یکی از مهمترین محاسن این پروژه این است که در طول مسیر هیچ تقاطع و چراغ قرمزی وجود ندارد و همین امر باعث کاهش حدود ۱۵ درصدی مصرف بنزین در شهر قزوین نیز خواهد شد.

وی در پایان از ایجاد جاده سلامت به طول ۵ کیلومتر در حاشیه این مسیر نیز خبر داد و یادآور شد: طراحی ایستگاه‌های دوچرخه سواری و مادر و کودک از کارهای دیگری بوده که در کنار این کمربندی انجام شده است.

کد خبر 5895453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha